Muligheder for Annoncering på Google

Search ads

Søgning

En annonce vises i toppen af Google, når potentielle kunder søger efter ydelser eller produkter som du tilbyder. Dette er den absolut mest brugte annonceform.

Shopping ads

Shopping

Billedannoncer med priser og korte beskrivelser, vises i toppen af Google når potentielle kunder søger efter produkter. Her markedsføres der udelukkende for webshops.

Display ads

Display

Et billede og en smule tekst dukker op når potentielle kunder surfer rundt på forskellige hjemmesider. Her er der bl.a. mulighed for at målrette dine tidligere besøgende, eller dine konkurrenters kunder!

Video ads

Video

En video afspilles når potentielle kunder eksempelvist er på youtube. Her har du mulighed for at dukke op på skærmen når dine potentielle kunder ser Youtube video. Du har endda mulighed for at komme frem på TV’et!

Sådan fungerer Google Ads

Google AdWords er opbygget omkring CPC (cost per click). Det betyder at du, istedet for at betale et bestemt beløb for én annonce i en avis eller lignende, betaler du hver gang dine kunder klikker på annoncen. Formålet er naturligvis at få de penge som der er brugt på annoncering, hjem igen. Det sker eksempelvist ved at kunderne booker en tid, køber en vare eller besøger din forretning. 

Google Ads gør at du ikke har unødvendige udgifter til markedsføring der ikke virker! Det er for alle virksomheder, lige fra små lokale butikker til store online forretninger. Det er helt sikkert også noget for jer!

Vi opsætter, optimerer og vedligeholder dine Google AdWords annoncer. Vi har en lang række kunder som allerede har fået rigtigt meget ud af at starte en Google Ads Kampagne. Dem kan du læse om her. Med Google Ads opsætter man nogle annoncer, som bliver vist ved søgninger på Google, eller på andre hjemmesider som er relevante for din virksomhed.

Christian Marketeres Monday_4478